מכירה שלושה חדרי שינה, Stockholm, Stockholm, שוודיה, Sköntorpsvägen 1

מכירה - Cod. 41824

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 59 m²
  • חדרים: 2-3
  • רצפה: 4

זוהי הזדמנות ייחודית לרכוש בית בקואופרטיב דיור מנוהל היטב המחזיק בקרקע. בבניין בוצעו שיפוצים גדולים רבים ויש מקומות חניה רבים, סאונה וחדר מנוחה, חדר אופניים ועגלות וכן מתקני כביסה. המיקום מושלם למי שרוצה לגור קרוב למרכז העיר אבל יש לו גם גישה למרחב הפרטי שלו.

בית יפהפה זה מציע אופי, סגנון וכל השירותים המודרניים למשפחה של היום. עם ריצוף אדרה מקורי בסלון וריצוף פרקט בכל שאר הבית, המקום הזה בטוח ירשים. החלונות הגדולים מכניסים שפע של אור טבעי, בעוד אדני החלונות של קולמארדסממור מוסיפים נופך של אלגנטיות. ישנם מתקני אחסון מעולים כמו גם שני חדרי אחסון, מה שהופך את זה למושלם עבור כל מי שצריך הרבה מקום. ועם נייר כסף על אדני החלונות שניתן להסיר בקלות, הבית הזה מושלם לכל מי שרוצה להתאים אותו לטעמו. אל תפספסו את זה!

את חדר השינה הראשי הנדיב שלנו ניתן לפצל בקלות לשני חדרי שינה. חדר השינה מגיע עם ארון בגדים מובנה עם דלתות הזזה מזכוכית, מושלם לאחסון הבגדים והחפצים שלך. פרטי נחושת ותאורת לד הנשלטת על ידי חיישן יוצרים אווירה יוצאת דופן בארון, בעוד ריצוף הארון מקיר לקיר מעניק נוחות ומראה נקי. יהיה לך הרבה מקום לרהט את החדר עם מיטות זוגיות ומיטות יחיד גם בלי להרגיש צפוף.

מקלחוני Mira האלחוטיים הדיגיטליים ומקלחון הזכוכית הענק 100 על 90 ס"מ Timeless® מיועדים לחוויית ספא יוקרתית. למקלחון הזה יש שתי מקלחות יד ומקלחון תקרה כדי לספק כל סוג של תרסיס שאתה והחבר שלך למקלחת צריכים. האחסון לבקבוקי שמפו מוסתר, כך שתוכל לקבל מראה נקי ללא עומס. לאסלה יש שטיפה מבוקרת אלקטרונית - אין צורך לחכות והיא לא תפסיק עד שתסיים את עבודתך! יש גם מקום למכונת הכביסה והמייבש שלך, עם מים חמים וקרים זמינים כדי לעזור לחסוך בחשבונות האנרגיה. הכיור עם ברז נשלט חשמלי שיכבה אוטומטית כאשר אינו בשימוש. המלכודת היא כמובן ניקוי עצמי.

המטבח מרווח ונותן אור יפה משני חלונות, הנה שולחן אוכל לרוב הסועדים. כיריים אינדוקציה גדולות, תנור חכם, מדיח כלים, מקרר ומקפיא.

הסלון מציע מספר אפשרויות ריהוט. מהסלון ניתן להגיע גם למרפסת הדירה הפונה מזרחה עם שמש בוקר נפלאה. זהו הדגם הגדול יותר ומכיל גם ריהוט חוץ וגם פרויקטי גינון, מקום מובן מאליו לשהות בו ובזכות הזיגוג מאריך את העונה.

המסדרון מציע שפע של מקום לתלייה ואחסון הן על מדף הכובעים והן בארון הבגדים המובנה עם דלתות הזזה מראות, תאורת LED הנשלטת על ידי חיישן פנימית. דלת אבטחה לדירה וכניסה מוגנת בקוד לבניין.

ב-Sköntorpsvägen 1 אתם גרים גם קרוב לעיר וגם לטבע, עם רק 15 דקות הליכה ל-Södermalm/Skanstull ועם שמורת הטבע Årstaskogens מתחת לקשר ורק 300 מטרים למטה למים. ממש מחוץ לדירה תוכלו לנעול את נעלי הריצה ולהתרוצץ ברחבי Årstaviken. סיים את ריצת 8 הק"מ שלך באחד מחדרי הכושר החיצוניים הסמוכים של שמורת הטבע ולאחר מכן התקרר מהמזחים באגם מאלרן לפני שתחזור הביתה. למי שנהנה לטייל ביערות ובאזור הכפרי, יש שפע של שבילים שופעים לגלות בנוסף לשבילי הריצה והרכיבה העיקריים. ולחובב פירות היער, ניתן להצטייד במקפיא בקלות באוכמניות.

מעבר לרחוב בכתובת Gullmarsvägen 42, תוכלו ליהנות מלחם טרי שנאפה נפלא במאפיית המחמצת הפופולרית של ברברה אליסי קרציולו האיטלקית, Spiga Madre. Dalarnas Auktionsfirma עברה זה עתה לחנות הסמוכה - שם עתיקות מוערכים על פס ייצור ואז ניתן להתקשר הביתה ב-dalarnasauktionsfirma.se עבור חובבי עיצוב הפנים.

למשפחות עם ילדים, מספר גני ילדים נמצאים במרחק של דקות הליכה ספורות. לדוגמה, Trollstugan, קואופרטיב ההורים CapMini ו-Skagersvägen 38. ועם בית הספר היסודי Skanskvarnsskolan במרחק דקה, זה לא יהיה הליכה ארוכה כשיצטרכו לאסוף ולהוריד את הילדים הגדולים יותר. אפילו בית הספר האנגלי שנפתח לאחרונה נמצא רק כמה דקות במעלה הגבעה. Vättersparken הסמוכה היא ביתו של גן הגן הפתוח, הפתוח בכל ימות השבוע עם ברביקיו של נקניקיות בכל יום שישי. יש גם מגרש משחקים ששופץ לאחרונה עם בריכת שכשוך גדולה לימי הקיץ החמים. בחורף, מסלול המזחלות ב-Marviksvägen פופולרי. Årsta באופן כללי הוא אזור פופולרי עבור משפחות עם ילדים ומגרש משחקים חדש לגלות הוא אף פעם לא רחוק משם.

יתר על כן, יש את ארסטה טורג היפהפה (1500 מ') שתוכנן על ידי האחים האדריכלים אריק וטור אהלסן, שכאשר נבנה בשנת 1953 היה המרכז הפרברי הראשון של שטוקהולם עם חנויות, קולנוע, ספרייה, תיאטרון ו-Folkets hus. כל זה נשאר היום - ובנוסף יש בית מרקחת, חדר כושר, פטיסרי, בית קפה, חנויות רטרו, חייט, חנות פרחים, מספר מסעדות וכו'. הקרבה לכיכר המסומנת K מעניקה תחושה ציורית של עיירה קטנה ומאפשרת לכם עזוב את העיר בעת ביצוע שליחויות. זה גם לא רחוק לקניות Globens או Liljeholmen עם הקניון החדש שלו.

Sköntorpsvägen 1 ממוקם בחלק של Årsta הקרוב ביותר ל-Gullmarsplan. זה רק 7 דקות הליכה לכל הקווים הירוקים של המטרו, רשת האוטובוסים בדרום והרכבת חוצה העיר. מ-Sköntorpsplan (30 מ') יש גם שירות אוטובוסים תכוף לתחנת רכבת הנסיעות Årstaberg, שם תוכלו להגיע במהירות לעיר או צפונה יותר לארלנדה.

רישום זה מוצע למכירה כעת, אך הוא לא יימשך זמן רב!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB